دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا در شرایطی برگزار می گردد که با توجه به شرایط ویژه اقتصادی – اجتماعی امروز کشور در عرصههای ملی و به خصوص بینالمللی در رابطه با تغییر الگوهای سنتی اقتصادی که عمدتاً مبتنی بر فروش و صادرات نفتی بوده است، امری مبرم و ضروری است که در سالیان اخیر با تلاش پیشگامان و ایدهپردازان خلاق و مبتکر در زمینه کسب و کارهای نوپا (استارتاپها)، توانسته است این الگوی بروز جهانی را با توجه به مولفههای اجتماعی – فرهنگی بومی، به نسل جوان جهت ایجاد فرصتهای شغلی و کارآفرینی معرفی نماید.
علاوهبراین، مدیریت این فرایند نیز خود مبحثی یگانه و منحصر به خود دارد که عدم اطلاع و دانش کافی از اصول و نحوه هدایت هر مجموعهای فارغ از حوزه فعالیتی آن میتواند به هرز منابع انسانی، مالی و زمانی گردد که خوشبختانه امروزه با گسترش رشتههای تخصصی و تعریف پودمانهای آموزشی حوزه مدیریت، توجه به این حیطه نیز بیش از پیش از منظر صاحبان کسب و کار و کارفرمایان مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است.
محورهای همایش
حوزههای نوین مدیریت کسب و کار
حوزه کسب و کارهای نوپا
الف) آموزش و فرهنگ سازی
ب) الزامات و زیرساختها
مزایای شرکت در این همایش چیست؟ پژوهشگران و شرکتکنندگان در این همایش ضمن آشنایی با اساتید برجسته در حوزههای نوین مطالعات مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی، با تازهترین پژوهشهای صورت گرفته در این حیطهها آشنا شده و در قالب نشستهای تخصصی به بحث و تبادل نظر با سایر پژوهشگران خواهند پرداخت.
محل برگزاری دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا
پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز
جهت ارتباط مستقیم با دبیرخانه همایش با شماره۰۷۱۳۶۱۳۲۱۷۱ تماس حاصل فرمایید
زمان برگزاری همایش ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ علاقهمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام میتوانند به این آدرس مراجعه کنند.